zeg niet:

'Welke onzindelijke debiel heeft er daar in siberie gescheten!!?'

maar zeg:

'Oh! Wat een mooi Retecool logo!'
Gepost door zutman
IP: 195.64.94.194 @ 12/28/2002 06:22 PM CST