zeg niet:
'Welke onzindelijke debiel heeft er daar in siberie gescheten!!?'
maar zeg:
'Oh! Wat een mooi Retecool logo!'
Gepost door zutman
IP: 195.64.94.194 @ 12/28/2002 06:22 PM CST