Zeker goed gelukt dat logo :) maar is nu een beetje vervaagd hahaha :P of zal het gewoon aan mijn beeldscherm liggen,zit wel op een kut windows te werken dus dat spreekt voor zich hè!!
Gepost door FANDAL
IP: 212.58.176.14 @ 12/28/2002 07:20 PM CST