hahahaha blauw is mooier! Dus je kunt beter op www.volkomenkut.com gaan stemmen! Blauw is beter dan zwart, en beter dan Reet poepbruin!
Gepost door Dr Steve
IP: 194.151.103.158 @ 12/24/2002 01:49 PM CST